Zamów w przeciągu:

: :

przesyłka wyjdzie .!

Dla produktów z czasem realizacji do 24 godzin

do kasy suma: 0,00 zł
Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu lub paragonu. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem - ewentualne zwroty środków odbywają się za pośrednictwem przelewu bankowego na podane przez klienta konto bankowe.


3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Ovolt.pl sp. z o. o.

Rybitwy 22/230B
30-722 Kraków

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (wystarczy nam numer zamówienia lub paragonu/faktury, imię, nazwisko oraz numer konta bankowego) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Ovolt.pl sp. z o. o.

Rybitwy 22/230B
30-722 Kraków

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium