Maj w ovolt - Darmowa dostawa z kodem DOSTAWA2024 tylko do końca miesiąca!
Ekspresowa dostawa kurierem !
Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń:
+48 790 380 322
Pytania i odpowiedzi
Nasi konsultanci są dostępni od poniedziałku do piątku między 9.00 a 17.00.
Tak, podczas rozmowy poproś konsultanta o pomoc w złożeniu zamówienia.
Oferujemy kilka metod płatności: szybkie płatności dzięki którym zapłacisz za zakupy przelewem ekspresowym, BLIKiem, kartą płatniczą czy telefonem; przelew tradycyjny oraz płatność za pobraniem czyli przy odbiorze.
Tak, w przypadku problemów z płatnością otrzymasz maila z linkiem do dokończenia płatności. Jeżeli jednak problemy nadal będą występować skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Tak, oferujemy możliwość płatności przy odbiorze towaru do kwoty 5000 zł.
Staramy się wysyłać zamówienia jak najszybciej, informacja o dostępności i czasie wysyłki znajduje się na karcie każdego produktu.
Koszt dostawy uzależniony jest od zamówionego produktu i formy wysyłki. Szczegółowe informacje znajdziesz na karcie produktu oraz w zakładce Dostawa i Płatność.
Status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się do Panelu Klienta na naszej stronie www oraz kontaktując się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki zgłoś się do naszego Biura Obsługi Klienta. Dobrze jeżeli zrobisz też zdjęcia uszkodzenia oraz jeżeli to możliwe spisz protokół szkody z kurierem.
Zazwyczaj Kurierzy kontaktują się przed doręczeniem jednak nie możemy tego zagwarantować. Kurierzy nie mają takiego obowiązku.
Tak, oferujemy dostawy do punktów odbioru i paczkomatów. Szczegóły znajdziesz w koszyku podczas wybierania opcji dostawy oraz w zakładce Dostawa i Płatność.
Tak, oferujemy dostawę za granicę. Szczegóły znajdziesz w koszyku podczas wybierania opcji dostawy oraz w zakładce Dostawa i Płatność.
Kod rabatowy można wpisać w polu „KOD RABATOWY” podczas składania zamówienia. Po kliknięciu zatwierdź zobaczysz zrabatowane ceny.
Każdy problem z towarem lub przesyłką można zgłosić przez nasz formularz dostępny w zakładce Zwroty i reklamacje lub poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Zamówienie można złożyć na naszej stronie www dodając produkt do koszyka i postępując według instrukcji przejść do dostawy i płatności. Potwierdzenie złożenia zamówienia otrzymasz na wskazany adres mailowy. Zamówienie można tez złożyć kontaktując się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Nie, zakładanie konta nie jest konieczne. Zamówienie można złożyć jako klient niezarejestrowany.
Do czasu wysyłki zamówienia można jeszcze wprowadzić zmiany. W tym celu najlepiej skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Kiedy zamówienie zostanie wysłane zmiany nie są już możliwe.
Zweryfikuj jaki był czas realizacji Twojego zamówienia, jeżeli upłynął skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Tak, jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane można je anulować. W przeciwnym razie nie odbieraj przesyłki od Kuriera lub zgłoś zwrot za pomocą formularza dostępnego w zakładce „Dostawa i Płatność”.
Tak, masz na to 14 dni od daty odebrania towaru jeżeli jesteś konsumentem, w przypadku przedsiębiorców nie mamy możliwości wymiany.
Tak, dokument zakupu jest automatycznie wysyłany na maila podanego podczas składania zamówienia po jego realizacji. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT zaznacz odpowiednią opcję podczas składania zamówienia.
Konto można usunąć w panelu klienta na naszej stronie www wybierając opcje „Usuń konto”. Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Najwygodniej skorzystać z opcji przypominania hasła. Wtedy link do jego resetowania zostanie wysłany na maila przypisanego do konta. Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
W celu założenia konta w sklepie internetowym przejdź na naszą stronę www i skorzystaj z opcji załóż konto. Następnie wypełnij formularz i postępuj zgodnie z kolejnymi krokami. Link aktywacyjny dostaniesz na maila.
Konto pozwala przechowywać dane o twoich zakupach w jednym miejscu. Masz do nich szybki podgląd. Możesz tez w łatwiejszy sposób skorzystać z opcji zwrotu lub reklamacji. Masz też dostęp do rachunków i faktur.
Tak, wystarczy że klikniesz w opcję „Powiadom o dostępności” i podasz swojego maila a my wyślemy Ci powiadomienie jak produkt pojawi się w ponownej sprzedaży.
Najwygodniejszą opcją jest skorzystanie z naszej wyszukiwarki. Podaj kluczowe słowa jak nazwa i model lub wpisz kod EAN. Możesz także skorzystać z opcji filtrowania wyników lub wyszukać produkty wg kategorii.
W przypadku otrzymania niekompletnego lub uszkodzonego produktu zgłoś jego zwrot lub reklamację. Najwygodniej zrobić to poprzez formularz dostępny na stronie w zakładce „Zwroty i reklamacje”. Możesz także skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Standardowy proces w którym informujemy o podjętych działaniach trwa do 14 dni. Jednak w szczególnych przypadkach czas ten może się wydłużyć o czym zostaniesz odpowiednio poinformowany.
Standardowy czas dla konsumentów to 2 lata od daty zakupu. W przypadku przedsiębiorców jest to 1 rok. Czas ten może się wydłużyć o ile producent udostępnia taką opcję.
Najwygodniej reklamację można złożyć wypełniając formularz na naszej stronie w zakładce „Zwroty i Reklamacje”. Możesz także skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Najczęściej środki zwracane są w ten sam sposób w jaki dokonano płatności za zamówienie. Podczas wypełniania formularza można także podać numer rachunku na jaki mają trafić pieniądze.
Status zwrotu lub reklamacji można sprawdzić po zalogowaniu się do panelu klienta na naszej stronie www. Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Staramy się robić to jak najszybciej. Standardowo rozpatrzenie zwrotu trwa do 14 dni.
Tak, wysyłając do nas zwrot lub reklamację należy uprzednio wypełnić formularz dostępny na naszej stronie w zakładce „Zwroty i reklamacje”. Wygenerowany numer RMA dołącz do odsyłanej przesyłki.