Nasi konsultanci są dostępni od poniedziałku do piątku między 9.00 a
17.00.
Tak, podczas rozmowy poproś konsultanta o pomoc w złożeniu
zamówienia.
Oferujemy kilka metod płatności: szybkie płatności dzięki którym
zapłacisz za zakupy przelewem ekspresowym, BLIKiem, kartą płatniczą
czy telefonem; przelew tradycyjny oraz płatność za pobraniem czyli
przy odbiorze.
Tak, w przypadku problemów z płatnością otrzymasz maila z linkiem do
dokończenia płatności. Jeżeli jednak problemy nadal będą występować
skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Tak, oferujemy możliwość płatności przy odbiorze towaru do kwoty
5000 zł.
Staramy się wysyłać zamówienia jak najszybciej, informacja o
dostępności i czasie wysyłki znajduje się na karcie każdego
produktu.
Koszt dostawy uzależniony jest od zamówionego produktu i formy
wysyłki. Szczegółowe informacje znajdziesz na karcie produktu oraz w
zakładce Dostawa i Płatność.
Status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się do Panelu
Klienta na naszej stronie www oraz kontaktując się z naszym Biurem
Obsługi Klienta.
W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki zgłoś się do naszego
Biura Obsługi Klienta. Dobrze jeżeli zrobisz też zdjęcia uszkodzenia
oraz jeżeli to możliwe spisz protokół szkody z kurierem.
Zazwyczaj Kurierzy kontaktują się przed doręczeniem jednak nie
możemy tego zagwarantować. Kurierzy nie mają takiego obowiązku.
Tak, oferujemy dostawy do punktów odbioru i paczkomatów. Szczegóły
znajdziesz w koszyku podczas wybierania opcji dostawy oraz w
zakładce Dostawa i Płatność.
Tak, oferujemy dostawę za granicę. Szczegóły znajdziesz w koszyku
podczas wybierania opcji dostawy oraz w zakładce Dostawa i Płatność.
Kod rabatowy można wpisać w polu „KOD RABATOWY” podczas składania
zamówienia. Po kliknięciu zatwierdź zobaczysz zrabatowane ceny.
Każdy problem z towarem lub przesyłką można zgłosić przez nasz
formularz dostępny w zakładce Zwroty i reklamacje lub poprzez
kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Zamówienie można złożyć na naszej stronie www dodając produkt do
koszyka i postępując według instrukcji przejść do dostawy i
płatności. Potwierdzenie złożenia zamówienia otrzymasz na wskazany
adres mailowy. Zamówienie można tez złożyć kontaktując się z naszym
Biurem Obsługi Klienta.
Nie, zakładanie konta nie jest konieczne. Zamówienie można złożyć
jako klient niezarejestrowany.
Do czasu wysyłki zamówienia można jeszcze wprowadzić zmiany. W tym
celu najlepiej skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Kiedy zamówienie zostanie wysłane zmiany nie są już możliwe.
Zweryfikuj jaki był czas realizacji Twojego zamówienia, jeżeli
upłynął skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Tak, jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane można je
anulować. W przeciwnym razie nie odbieraj przesyłki od Kuriera lub
zgłoś zwrot za pomocą formularza dostępnego w zakładce „Dostawa i
Płatność”.
Tak, masz na to 14 dni od daty odebrania towaru jeżeli jesteś
konsumentem, w przypadku przedsiębiorców nie mamy możliwości
wymiany.
Tak, dokument zakupu jest automatycznie wysyłany na maila podanego
podczas składania zamówienia po jego realizacji. Jeżeli chcesz
otrzymać fakturę VAT zaznacz odpowiednią opcję podczas składania
zamówienia.
Konto można usunąć w panelu klienta na naszej stronie www wybierając
opcje „Usuń konto”. Możesz też skontaktować się z naszym Biurem
Obsługi Klienta.
Najwygodniej skorzystać z opcji przypominania hasła. Wtedy link do
jego resetowania zostanie wysłany na maila przypisanego do konta.
Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
W celu założenia konta w sklepie internetowym przejdź na naszą
stronę www i skorzystaj z opcji załóż konto. Następnie wypełnij
formularz i postępuj zgodnie z kolejnymi krokami. Link aktywacyjny
dostaniesz na maila.
Konto pozwala przechowywać dane o twoich zakupach w jednym miejscu.
Masz do nich szybki podgląd. Możesz tez w łatwiejszy sposób
skorzystać z opcji zwrotu lub reklamacji. Masz też dostęp do
rachunków i faktur.
Tak, wystarczy że klikniesz w opcję „Powiadom o dostępności” i
podasz swojego maila a my wyślemy Ci powiadomienie jak produkt
pojawi się w ponownej sprzedaży.
Najwygodniejszą opcją jest skorzystanie z naszej wyszukiwarki. Podaj
kluczowe słowa jak nazwa i model lub wpisz kod EAN. Możesz także
skorzystać z opcji filtrowania wyników lub wyszukać produkty wg
kategorii.
W przypadku otrzymania niekompletnego lub uszkodzonego produktu
zgłoś jego zwrot lub reklamację. Najwygodniej zrobić to poprzez
formularz dostępny na stronie w zakładce „Zwroty i reklamacje”.
Możesz także skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Standardowy proces w którym informujemy o podjętych działaniach trwa
do 14 dni. Jednak w szczególnych przypadkach czas ten może się
wydłużyć o czym zostaniesz odpowiednio poinformowany.
Standardowy czas dla konsumentów to 2 lata od daty zakupu. W
przypadku przedsiębiorców jest to 1 rok. Czas ten może się wydłużyć
o ile producent udostępnia taką opcję.
Najwygodniej reklamację można złożyć wypełniając formularz na naszej
stronie w zakładce „Zwroty i Reklamacje”. Możesz także skontaktować
się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Najczęściej środki zwracane są w ten sam sposób w jaki dokonano
płatności za zamówienie. Podczas wypełniania formularza można także
podać numer rachunku na jaki mają trafić pieniądze.
Status zwrotu lub reklamacji można sprawdzić po zalogowaniu się do
panelu klienta na naszej stronie www. Możesz też skontaktować się z
naszym Biurem Obsługi Klienta.
Staramy się robić to jak najszybciej. Standardowo rozpatrzenie
zwrotu trwa do 14 dni.
Tak, wysyłając do nas zwrot lub reklamację należy uprzednio wypełnić
formularz dostępny na naszej stronie w zakładce „Zwroty i
reklamacje”. Wygenerowany numer RMA dołącz do odsyłanej przesyłki.