Maj w ovolt - Darmowa dostawa z kodem DOSTAWA2024 tylko do końca miesiąca!
Ekspresowa dostawa kurierem !
Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń:
+48 790 380 322
Polityka Zwrotów i Reklamacji w OVOLT
Wiemy, że czasami zakupione produkty mogą nie spełnić oczekiwań lub ulegają awarii, dlatego chcemy, aby procesy zwrotów i reklamacji były dla Ciebie jak najłatwiejsze. Oto wszystko, co musisz wiedzieć:
 
Czas na zwrot produktu
Masz 14 dni na zwrot produktu od momentu, kiedy trafi on w Twoje ręce. Pamiętaj tylko, że niektóre produkty, takie jak artykuły higieniczne czy wykonane na specjalne zamówienie, są wyłączone z możliwości zwrotu. To wszystko dla Twojego bezpieczeństwa i zgodności z prawem. Więcej informacji TUTAJ.
Metody zgłaszania zwrotu
Skorzystaj z naszego intuicyjnego formularza zwrotu.
W razie problemów z wypełnieniem formularza wyślij do nas wiadomość na z informacją o zwrocie.
 
Po zgłoszeniu zostanie wygenerowany Twój indywidualny numer zwrotu lub reklamacji (RMA). Prosimy dołącz go do zwracanej przesyłki i używaj go podczas kontaktu z nami.
Adres do wysyłki:
OVOLT MAGAZYN
Saska 27
30-720 Kraków, PL
Status zwrotu
W każdej chwili możesz sprawdzić status swojego zwrotu w panelu klienta. Znajdziesz tam informację na temat Twojego zgłoszenia oraz jego aktualny postęp. Możesz także się z nami skontaktować telefonicznie lub mailowo.
Warunki Reklamacji
Dla klientów konsumenckich:
Reklamacje można zgłaszać przez 2 lata od daty zakupu o ile producent nie zadeklarował innego terminu. Informację o czasie trwania gwarancji znajdziesz na karcie produktu lub w informacjach dostarczonych przez producenta. 
Dla przedsiębiorców:
Okres na zgłoszenie reklamacji wynosi 1 rok o ile producent nie zadeklarował innego terminu.
Metody zgłaszania Reklamacji
Skorzystaj z naszego intuicyjnego formularza reklamacji.
W razie problemów z wypełnieniem formularza wyślij do nas wiadomość na z informacją o reklamacji.
 
Po zgłoszeniu zostanie wygenerowany Twój indywidualny numer zwrotu lub reklamacji (RMA). Prosimy dołącz go do zwracanej przesyłki i używaj go podczas kontaktu z nami.
Reklamację możesz zgłosić jeżeli zakupiony przedmiot:
  • nie działa poprawnie
  • został uszkodzony podczas transportu
  • wykryłeś wadę fabryczną
  • otrzymałeś inny towar niż zamówiony
Adres do wysyłki:
OVOLT MAGAZYN
Saska 27
30-720 Kraków, PL
Procesowanie Reklamacji
Standardowo proces reklamacji trwa do 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki, ale dokładamy wszelkich starań, aby skrócić ten czas. Po rozpatrzeniu reklamacji, produkt może zostać naprawiony, wymieniony na nowy, lub zwrócimy Ci pieniądze.
Status reklamacji
W każdej chwili możesz sprawdzić status swojej reklamacji w panelu klienta. Znajdziesz tam informację na temat Twojego zgłoszenia oraz jego aktualny postęp. Możesz także się z nami skontaktować telefonicznie lub mailowo. 
Najczęściej Zadawane Pytania (FAQ)
Większość naszych produktów możesz zwrócić, jednak są wyjątki jak np. artykuły higieniczne czy wykonane na specjalne zamówienie. Nie można też zwracać nagrań dźwiękowych lub wizualnych albo programów komputerowych dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu jeżeli opakowanie zostało otwarte.
Formularz online ułatwi nam procesowanie Twojego zwrotu, ale jeśli wolisz, możesz też po prostu wysłać nam e-mail.
Masz 14 dni od otrzymania produktu.
Zakupione produkty odsyłasz na swój koszt. Możesz skorzystać z dowolnej firmy kurierskiej lub poczty. Pamiętaj, aby nie wysyłać paczek za pobraniem lub do paczkomatów. W przypadku produktów które ze względu na swoją wagę lub rozmiar nie mogą zostać wysłane standardową przesyłką pobieramy opłatę za kuriera w wysokości 150 zł brutto.
To numer identyfikacyjny Twojego zwrotu lub reklamacji, który pomoże nam szybko przetworzyć Twoje zgłoszenie.
Staramy się przetwarzać zwroty jak najszybciej, maksymalnie trwa to do 14 dni od otrzymania przesyłki.
Niestety, nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych do paczkomatów.
Możesz go sprawdzić w panelu klienta. Możesz tez wysłać do nas zapytanie na adres mailowy.
Nie, zwroty przyjmujemy tylko wysyłkowo po uprzednim zarejestrowaniu zgłoszenia na naszej stronie.
Najczęściej Zadawane Pytania (FAQ) - Reklamacje
Skorzystaj z naszego formularza reklamacyjnego na stronie KLIK i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Jako klient konsumencki masz 2 lata, a jako przedsiębiorca 1 rok na zgłoszenie reklamacji o ile producent nie przewidział inaczej.
Tak, ważne jest aby na przesyłce lub wewnątrz niej znajdował się numer RMA. Pozwoli to szybciej zidentyfikować Twoją reklamację i sprawnie się nią zająć.
Standardowo do 14 dni informujemy o podjętych działaniach, w skomplikowanych przypadkach termin może się wydłużyć o czym zostaniesz poinformowany.
Możemy naprawić produkt, wymienić go na nowy, lub zwrócić Ci pieniądze.
Adres naszego magazynu to: OVOLT MAGAZYN Saska 27 30-720 Kraków, PL
Każdą sytuację rozpatrujemy indywidualnie i udzielamy obszernych wyjaśnień. Jeśli masz wątpliwości lub pytania, skontaktuj się z nami.
Status swojej reklamacji sprawdzisz w panelu klienta. Znajdziesz tam informację na temat Twojego zgłoszenia oraz jego aktualny postęp. Możesz także się z nami skontaktować telefonicznie lub mailowo.
Nie, reklamacje przyjmujemy tylko wysyłkowo po uprzednim zarejestrowaniu zgłoszenia na naszej stronie.