Masz 14 dni na zwrot produktu od momentu, kiedy trafi on w Twoje ręce.
Pamiętaj tylko, że niektóre produkty, takie jak artykuły higieniczne czy
wykonane na specjalne zamówienie, są wyłączone z możliwości zwrotu. To
wszystko dla Twojego bezpieczeństwa i zgodności z prawem. Więcej
informacji
TUTAJ.
W każdej chwili możesz sprawdzić status swojego zwrotu w panelu klienta.
Znajdziesz tam informację na temat Twojego zgłoszenia oraz jego aktualny
postęp. Możesz także się z nami skontaktować telefonicznie lub mailowo.
Metody zgłaszania Reklamacji
Skorzystaj z naszego intuicyjnego formularza reklamacji.
W razie problemów z wypełnieniem formularza wyślij do nas wiadomość
na
z informacją o reklamacji.
Po zgłoszeniu zostanie wygenerowany Twój indywidualny numer
zwrotu lub reklamacji (RMA). Prosimy dołącz go do zwracanej
przesyłki i używaj go podczas kontaktu z nami.
Reklamację możesz zgłosić jeżeli zakupiony przedmiot:
- nie działa poprawnie
- został uszkodzony podczas transportu
- wykryłeś wadę fabryczną
- otrzymałeś inny towar niż zamówiony
Adres do wysyłki:
OVOLT MAGAZYN
Saska 27
30-720 Kraków, PL
Procesowanie Reklamacji
Standardowo proces reklamacji trwa do 14 dni od otrzymania przez nas
przesyłki, ale dokładamy wszelkich starań, aby skrócić ten czas. Po
rozpatrzeniu reklamacji, produkt może zostać naprawiony, wymieniony na
nowy, lub zwrócimy Ci pieniądze.
Status reklamacji
W każdej chwili możesz sprawdzić status swojej reklamacji w panelu
klienta. Znajdziesz tam informację na temat Twojego zgłoszenia oraz
jego aktualny postęp. Możesz także się z nami skontaktować
telefonicznie lub mailowo.
Najczęściej Zadawane Pytania (FAQ)
Najczęściej Zadawane Pytania (FAQ) - Reklamacje